قیمت دیگ آبگرم فولادی 

قیمت دیگ آبگرم فولادی

قیمت دیگ آبگرم فولادی 

بویلر آبگرم صنعتی مانند تمام محصولات دارای ویژگی های فنی هستند. و از اجزای متعددی تشکیل می شوند. قیمت دیگ های آبگرم بسته به ظرفیت و ابعاد دیگ آبگرم و فشار کاری آنها و تجهیزات جانبی مورد استفاده شده در بویلر آبگرم میتواند باهم متفاوت باشد.

قیمت دیگ آبگرم فولادی

قیمت دیگ آبگرم فولادی

همانطور که در مقاله مربوط به دیگ آبگرم گفتیم. دیگ فولادی آبگرم یکی از کاربردی ترین جز تاسیسات گرمایشی به حساب می آیند.

آب موجود در دیگ آبداغ به وسیله گرمای حاصل از مشعل داغ شده و مورد استفاده در ساختمان های مرتفع یا صنعت های که احتیاج به آبگرم فراوان دارند، قرار می گیرند.

دیگ های آبگرم با توجه به ظرفیت به دونوع فایر تیوپ و واتر تیوپ تقسیم می شوند .

دیگ آبگرم فولادی واتر تیوپ

دیگ آبگرم واترتیوپ دیگی است که، آب در لوله قراردارد. و به وسیله آتش مشعل که در دیگ در حال سوختن است. آب داخل لوله ها گرم شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگ آبگرم فولادی واتر تیوپ به دلیل نوع رفته آلیاژی که در بدنه ی آن به کار رفته است. از مقاومت بیشتری در برابر شوک های حرارتی بالا و نیز فشارهای خیلی بالا برخوردار می باشد.

همچنین این نوع از بویلر آبگرم با هر نوع سوخت قابلیت عملکرد بدون محدودیت را دارند.
دیگ آبگرم فولادی واتر تیوپ در ظرفیت های بالا و نامحدود تهیه می شوند. که به طور عمده در پروژه های عظیم ، مجتمع های مسکونی بزرگ کارایی موثری دارند.

همانطور که اشاره شد بدنه ی این نوع دیگ آبگرم از فولاد تهیه شده است. که این آلیاژ دارای وزن سنگین تر در عین حال بازدهی و حرارت دهی مطلوب تری می باشد.

برای دریافت قیمت دیگ های فولادی آبگرم واتر تیوپ می توانید با شماره درج شده در سایت کاویان بویلر تماس گرفته، تا کارشناسان فروش شما را در این ضمینه راهنمایی نمایند.

         تماس با ما          

دیگ آّبگرم فولادی
دیگ آّبگرم فولادی

دیگ آبگرم فولادی فایر تیوپ

دیگ آبگرم فایر تیوپ دیگی است. آب موجود در مخزن به وسیله آتش مشعل که از طریق لوله ها به داخل مخزن هدایت شده و باعث داغ شدن آب می شود.

دسته بندی دیگ های آبگرم فایرتیوب، بر اساس تعداد پاس های آنها (تعداد دفعاتی که گازهای داغ احتراقی از درون بویلر عبور می کنند) می باشد. محفظه ی احتراق به عنوان پاس اول بوده و پس از آن از لوله های آتش خوار به عنوان پاس های بعدی استفاده می شوند.

رایج ترین نوع بویلر فایرتیوب در این گروه، بویلر سه پاس می باشد که در آن از دو پاس لوله های آتش خوار استفاده شده و گازهای خروجی از پشت یا بالای بویلر خارج می شوند .

لازم به ذکر است که بویلر های آبگرم واتر تیوپ و فایر تیوپ در دسته دیگ های فولادی قرار می گیرند.
دیگ های آبگرم فایرتیوب بر اساس تماس آب با پشت دیگ به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • دیگ آبگرم پشت تر
  • دیگ آبگرم پشت خشک


برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس گرفته تا شمارا در این ضمینه راهنمایی کنند.

         تماس با ما          

دیگ آبگرم استاندارد
قیمت بویلر آبگرم

نکات قبل خرید دیگ آبگرم فولادی

در زمان انتخاب دیگ آبگرم و قبل سفارش دیگ آبگرم باید موارد زیر را مد نظر گرفت و به آن توجه کرد. تا دیگ آبگرم مناسب حیطه کاریتان را خرید کنید.

  • اولین نکته استاندارد بودن دیگ آبگرم می باشد. که بخش مهم و اساسی انتخاب دیگ آبگرم می باشد. که که این نشان استاندارد توسط بازرسان شرکت های مورد تایید سازمان استاندارد صورت میگیرد. به همین جهت دیگ آبگرم باید دارای گواهینامه بازرسی و پلاک استاندارد باشند.
  • دومین نکته توجه به ظرفیت و ابعاد دیگ آب گرم فولادی یا دیگ آبداغ می باشد. که چه مقدار فشار کار دیگ آبگرم مورد نیاز کار و حرفه شما می باشد. که از این بابت میتوانید با مشاوران فنی شرکت کاویان بویلر تماس گرفته و با مشاوره رایگان و تخصصی دیگ ابگرم مناسب و اقتصادی خود را انتخاب نمایید.
  • سومین نکته داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر بویلر آبگرم است. که بدون گارانتی خرید محصول و کالای شما بدون ارزش می باشد.  علاوه بر آن داشتن خدمات پس از فروش محصول است که  کمک میکند. تا با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید. و نگران خرابی های احتمالی هنگام استفاده آن نباشید.

در این زمینه هم کاویان بویلر خدمات خود را دریغ نکرده و تمام محصولات خود ، دیگ آبکرم را با ضمانت نامه معتبر 36 ماهه همراه با خدمات پس از فروش 10 ساله به شما مشتریان و خریداران عزیز ارائه می نماید.