تماس با ما

تماس با شرکت کاویان بویلر

آدرس : ارومیه – شهرک صنعتی فاز دو – صنعتگران دو – نبش کوی دهم

ایمیل : info@kavianboiler.com

مشاوران کاویان:

09141462640

دفتر شرکت :

044-33745174

دیگ بخار کاویان

کاویان بویلر

طراح و سازنده انواع:

🔴دیگ های بخار و آبگرم و روغن داغ
🔴مخازن تحت فشار
🔴مبدل های حرارتی

 

 ۰۴۴۳۳۷۴۵۱۷۳☎️ ۰۹۱۴۱۴۶۲۶۴۰📳

نیاز به مشاوره دارید ؟

14 سال سابقه در خشان داشتیم

راه اندازی و تعمیر
0 +
رضایت مشتریان
0 +
پروژه موفق
0 +
ارسال و صادرات
0 +

نظرات شرکت مشتریان

عکس پروفایل

محمد رفیعی

 

با سلام و خسته نباشید به مجموعه کاویان 

دیگ بخار 3 تنی که دست شرکت ما رسید طبق سفارش کاملا با کیفیت و ظرفیت واقعی بود خواستم بعد از سه سال استفاده از دستگاه از شما تشکر  کنم .

زهرا مرادی

 

ممنونم از شرکت کاویان بویلر که تمام مراحل نصب و راه اندازی دستگاه برای ما انجام دادند و کامل با نحوه استفاده و نکات ایمنی استفاده از دستگاه آشنامون کردند.

نظرات مشتریان

حسن نظرآبادی

سلام آقای مهندس من از شما 5 سال پیش دیگ بخار خریدم چند وقت پیش مشکلی برای دستگاه پیش آمد که با تماس با شرکت شما در عرض یک روز شما مشکل ما را حل کردید خوشحالم از وقت شناسی شما و خدمات پس از فروش واقعیتان

رضایت از دیگ بخار

اکبر حسن پور

 

من چند سال پیش از شرکت دیگری دیگ بخار 5 تن خریداری کرده بودم امسال هم بنا به نیاز دیگ 5 تن دیگری از همان شرکت خواستم خریداری کنم که بنا به علت هایی منصرف شدم و با شرکت شما آشنا شدم دیگ بخار 5تن از شما خریداری کردم.

هر دو دیگ 5 تن هست و باید از نظر ظرفیت باید یکسان و استاندارد باشند  اما من بعد از چند سال متوجه کلمه ظرفیت واقعی پی بردم شرکت قبلی دیگ بخار 4 تن را به جای 5 تن به ما فروخته است اما با صحبت هایی که مشاوران فنی شما انجام دادم متوجه اختلاف این دو موضوع و تفاوت ظرفیت ها شدم ممنونم که ما را راهنمایی کردید تا خرید بهتری داشه باشیم